INSPIRACE PRO BÝTovnu


pracovní model býtovny


Inspirovala jsem se především dřevostavbami, které vypadají prostě a jsou hodně prosvětlené.



Tato jednoduchá pozorovatelna mě inspirovala svým otevřením na dvou protějších stranách



Jelikož je moje býtovna umístěná do svahu, tak jsem se rozhodla jí z přední strany podepřít sloupy, podobně jako na fotografii.



Z této stavby jsem převzala prostor terasy, která je zastřešená a u mé býtovny bude propojena s vertikální komunikací a zárověn může sloužit jako odpočinková zóna.



Komentáře

  1. mám trochu výhrady k vaší rešerši...
    na prvním obrázku se možná stavba proporcí blíží, ale ta vaše by musela být otevřená v druhém směru, což by pak bylo něco jiného...
    na druhém obrázku stavba ve svahu není, takže je to také trochu něco jiného
    a na tom třetím nedostanete schody na terasu jak jste chtěla... nicméně to řešení terasy jako uzavřeného, více soukromého prostoru se zastřešením (je to vlastně lodžie) je fajn...
    š

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

VITRUVIUS